miercuri, 13 noiembrie 2013

Noapte - Stele - Dorințe.

     Nopțile trec și numai visele rămân.În fiecare noapte mă cufund în gânduri și vise,mai ales acele scenarii drăguțe dintre mine și persoana pe care o iubesc.
     Stelele tot timpul sunt acolo sus pentru a ne supraveghea și mereu așteaptă ca cineva să-și pună o dorință.Dorințele mele s-au îndeplinit și numai când am crezut în ele.
      În multe cazuri nopțile pot deveni coșmaruri pentru că nu toți au acele stări de liniște.Mda...pentru mine,din ultima vreme nopțile devin scufundate în lacrimi și vreau ca totul să devină la normal.Au fost momente când chiar a fost așa cum voiam.Detestam și încă mai detest ca totul să se schimbe brusc în suferință și știu...- fericirea nu durează mult și trebuie să profiți din plin de ea,dar odată ce e acolo nu vrei să-i mai dai drumul.Urăsc să aștept ca ceva bun să iasă din ceea ce încerc să fac.Au fost momente când,dacă nu încercam pur și simplu nu eram eu,iar când încercam...eșuam,dar nu tot timpul.Obișnuiam să mă întreb uneori de ce mi-a fost dat să trăiesc întâmplări fără urmări.Mii de întrebări îmi veneau în minte când gândurile mele erau tulburate.
      Stelele...din nou...stelele...îmi cheamă întreaga ființă pentru a-mi vindeca rănile.Ele mereu au fost martore la suferința multor oameni - suferința mea,urmărindu-mă chiar și acum.Sunt multe momente când simt că nu aș fi aici,dar defapt sunt.Nu cred că aș putea pleca vreodată din lumea asta - lumea mea.Niciodată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu