miercuri, 30 octombrie 2013

Schimbare.

Totul începe atunci când te aștepți cel mai puțin.Gândești pozitiv - ceva negativ se întâmplă...gândești negativ - ceva pozitiv se întâmplă.Cam așa se întâmplă la mine.Gândesc prea mult.Sunt rătăcită în întrebări care par a nu avea un răspuns sigur.
Mă simt singură și abandonată.Pot spune că am intrat din nou în acea stare de melancolie ciudată pe care numai eu o pot avea,cred.Plâng.Am un gol imens în suflet,ceva lipsește...iubirea.Durerea este provocată de persoanele care dorești  să să simtă ce simți și tu,să te iubească și să facă parte din inima ta pentru a umple acel gol imens din suflet.Tu te gândești la acele persoane,dar oare...acele persoane se gândesc la tine? - întrebare fără un răspuns concret,pot spune.
Habar nu am ce se întâmplă cu mine...sunt cu capul în mii de direcții.Îmi pasă prea mult de persoanele care nu merită să dai doi bani pe ei,dar așa sunt eu...e felul meu de a fi.Mulți spun că m-am schimbat,că nu mai sunt eu cea deodată...ei m-au făcut să devin ceea ce sunt acum,oamenii te schimbă - oamenii se schimbă.
Totul e în ceață și complet ciudat.Pot spune că da...m-am schimbat,dar nu acum....ci acum aproape 1 an de când am cunoscut o persoană specială.Acea persoană mi-a schimbat viața complet din toate punctele de vedere,dar după această schimbare...au apărut acele cuvinte : "Te-ai schimbat".M-au durut acele cuvinte și m-am prefăcut că nu îmi pasă.După un timp...a început să-mi pese pentru că realizasem că persoana respectivă a avut dreptate și așa am ajuns să-mi cer iertare că m-am purtat așa.Mulți spun că nu trebuia să o fac deoarece acea persoană mi-a făcut rău de mii de ori...m-a făcut să sufăr și am ajuns la chestii pe care nici nu credeam că le voi putea face vreodată.
Cum am mai spus,iert...trec peste...și o iau de la capăt.
    •"Dacă vrei să fii fericit o clipă,răzbună-te.Dacă vrei să fii fericit o viață,iartă." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu